Olosuhteet
1. Yleistä
Nämä ostoehdot koskevat vain Gtechstore.se verkkosivustolla tehtyjä ostoksia.
Kun ostat Gtech-tuotteen valtuutetulta jälleenmyyjältä, jälleenmyyjän ostoehdot ovat voimassa.
Mikään näistä tekstistä ei koske Gtech-tuotteiden ostamista jälleenmyyjiltä.
Gtech on englantilainen yritys ja sen täydellinen toiminimi on Grey Technology Limited.
Albion Nordic AB (y-tunnus 559004-1835) on Gtechin (”Gtech”) jakelija Pohjoismaissa, ja kaikki verkkosivustolla tehdyt ostokset Gtechstore.se ovat Albion Nordic AB:n (”Albion”) ja kuluttajan välisiä.
Tämä verkkosivusto on tarkoitettu vain kuluttajille, jotka haluavat tilata Gtech-tuotteita (”tuotteet”) verkosta toimitettavaksi Isoon-Britanniaan.
Gtechstore.se (”Verkkosivusto”) tilauksia ei hyväksytä toimitettavaksi Ruotsin ulkopuolelle.
Tuotteiden myyntiin tällä verkkosivustolla sovellettavat ehdot on esitetty alla.
Tekemällä ostoksen verkkosivustolla hyväksyt nämä ehdot.
Albion pidättää oikeuden muuttaa näitä ehtoja milloin tahansa ilman ennakkoilmoitusta.
Tällaiset muutokset eivät kuitenkaan vaikuta tilauksiin, jotka on tehty ennen muutettujen ehtojen julkaisemista verkkosivustolla.
2. Tilaaminen
Jotta voit tehdä tilauksen Gtechstore.se, sinun on oltava vähintään 18-vuotias, tavoitettavissa puhelinnumerosta ja sinulla on oltava voimassa oleva sähköpostiosoite.
Voit tehdä tilauksen:
- Osta yksi tai useampi tuote verkkosivuston kassalla.
- Soita Albionille numeroon 0171 66 33 00 maanantaista perjantaihin
- Lähetä sähköpostiviesti vastaanottajalle [email protected]
Tekemällä tilauksen ilmoitat, että haluat ostaa valitsemasi tuotteet näiden ehtojen mukaisesti.
Albion voi halutessaan hylätä tilauksesi kokonaan tai vähentää toimittamiemme tuotteiden määrää.
Sinulta tulevat tilaukset ovat kuitenkin sitovia.
Saat ilmoituksen, kun teet tilauksen tilausvahvistuksen muodossa.
Albion lähettää sinulle tilausvahvistuksen sähköpostitse.
Se on voimassa siitä päivästä alkaen, jona se lähetetään sinulle.
Jos Albion ei voi hyväksyä tilaustasi, Albion yrittää ottaa sinuun yhteyttä sähköpostitse, puhelimitse tai kirjeitse.
Kun teet tilauksen, Albion antaa tilausnumeron ja lähettää sinulle tilausvahvistuksen.
Asiakkaan vastuulla on tarkistaa, että tilausvahvistus on oikein.
Virheiden sattuessa sinun vastuullasi on ottaa yhteyttä Albioniin mahdollisimman pian virheiden korjaamiseksi.
Huomaa, että näytöllä näkyvät värit, ulkonäkö ja tuotteet voivat poiketa sivustolla tarjottavista todellisista tuotteista.
3. Toimitus
Albion toimittaa yleensä tilausvahvistuksessa luetellut tuotteet Albionin tällä hetkellä sopivimmaksi katsoman varustamon kautta.
Muina kuin lomapäivinä tuotteet lähtevät Albionin varastosta yleensä 24-48 tunnin kuluessa tilauksesta, jos tuotteita on varastossa.
Albion ei anna takuita toimitusajasta.
Albionilla ei ole velvollisuutta korvata asiakkaalle toimituksen viivästymistä, väärin lähetettyjä tavaroita tai muita toimitusvirheitä, joiden seurauksena asiakas joutuu odottamaan tavaroiden vastaanottamista.
Albion toimittaa tuotteet tilauslomakkeessa ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen valitsemasi toimitusvaihtoehdon mukaisesti.
Jos tilaat eri tuotteita eri osoitteisiin, sinun on lähetettävä erillinen tilauslomake jokaiselle toimitusosoitteelle.
Kaikki Albionin määrittämät toimitus- tai toimituspäivät ovat arvioituja, eikä Albion ole vastuussa mistään menetyksistä, vahingoista, kustannuksista tai kuluista, jos toimitusta ei toimiteta ilmoitettujen toimituspäivien mukaisesti.
Jos jokin tilatuista tuotteista on loppunut varastosta, tämä voi tarkoittaa, että koko tilaus viivästyy.
Tällä verkkosivustolla tehdyt tilaukset voidaan toimittaa vain Ruotsiin.
Maksat tarvittaessa toimituskulut tilausvahvistuksessa ilmoitetulla tavalla.
Omistusoikeus ja tuotteen menetyksen riski siirtyvät sinulle tuotteiden toimituksen yhteydessä.
4. Hinnat
Kaikki Gtechstore.se hinnat ovat Ruotsin kruunuina.
Sovellettavat hinnat ovat ne, jotka on ilmoitettu verkkosivustolla, kun lähetät tilauksesi.
Tällä verkkosivustolla ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron ja toimituksen edustajille, mutta eivät ympäristömaksuja.
Mahdolliset lisäkustannukset lasketaan tarvittaessa erikseen, ja ne ilmoitetaan tilauslomakkeessa ja lisätään tilauksen kokonaishintaan.
Tilauslomakkeessa ilmoitettu kokonaishinta on kokonaissumma, joka sinun on maksettava tuotteista, mukaan lukien kaikki verot, ympäristömaksut sekä käsittely- ja toimituskulut
5. Maksaminen
Kaikki verkkosivuston maksut käsitellään Albionin maksukumppanin Avarda AB: n kautta.
Voit maksaa tuotteistasi verkkosivuston kassaosiossa näytetyillä maksutavoilla.
Sinun on maksettava kassalla ja laskulla määritetyssä valuutassa.
Jos maksat luottokortilla, sinun on annettava luottokorttitiedot tilausta tehdessäsi.
Luottokorttiasi veloitetaan, kun Albion julkaisee laskun tai kun tuotteet toimitetaan.
Albion ei myöskään toimita tuotteita sinulle ennen kuin luottokorttisi myöntäjä on valtuuttanut tilattujen tuotteiden maksun.
Jos Albion ei saa tällaista hyväksyntää, sinulle ilmoitetaan.
6. Palautukset
6.1 Palautus, jos kuluttajalla on peruuttamisoikeus
6.1.1 Palautusprosessi
Seuraavat ehdot ovat voimassa, jos haluat peruuttaa ostoksesi ja palauttaa tuotteen: Älä koskaan lähetä tuotetta ennen kuin olet vahvistanut peruutusilmoituksesi meiltä.
Voit palauttaa tuotteen Albioniin ja saada hyvityksen palautetusta tuotteesta palvelusivullamme 14 kalenteripäivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut hallussasi olevan tuotteen.
Kun olemme vastaanottaneet ilmoituksesi, vahvistamme sen ja ilmoitamme samalla, miten palautus suoritetaan. Älä palauta tuotetta ennen kuin olemme vahvistaneet rekisteröintisi! Tuote on lähetettävä takaisin Albionille 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vahvistaneet ilmoituksesi vastaanottamisen.
Huomaa, että sinun on liitettävä kuitti ostoksestasi, jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi.
Hyvitykset suoritetaan 14 päivän kuluessa siitä, kun palautettu tuote saapuu varastollemme.
Kun palautat tuotteen Albioniin, voit valita, että meiltä tulostetaan palautusosoitelappu.
Kun valitset tämän vaihtoehdon, Albion vähentää summan tilauksesi kunkin tuotteen toimituskuluista.
Nimikekohtainen hinta on:
Jos et halua Albion Nordicin tulostavan palautusosoitelappua, sinun on hoidettava lähetys itse.
Lähetys on lähetettävä yrityspakettina ja toimitettava suoraan osoitteeseen Albion Nordic AB, Traktorgatan 2, 745 37 Enköping.
On tärkeää, että ilmoitat tilausnumerosi viitteenä tai tavaramerkintänä.
Huomaa, että Albion ei missään olosuhteissa kerää edustajille tai terminaaleille lähetettyjä paketteja.
Jos valitset tämän vaihtoehdon, olet vastuussa kaikista palautuslähetykseen liittyvistä kustannuksista.
6.1.2 Tavaroiden kunto ja hygieniatuotteiden luokittelu
Tuote on palautettava alkuperäisessä pakkauksessaan, oltava käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa (tehtaalla uusi).
Jos pakkaus on teipattava ennen palautusta, teipin on oltava läpinäkyvä.
Jos tuotetta käytetään, se on likainen, siitä puuttuu alkuperäinen pakkaus, kaapelit, käyttöohjeet tai pakkaus on teipattu muulla teipillä kuin näissä ehdoissa on mainittu, voit vähentää poiston summasta, jonka palautamme sinulle.
Jos tuote toimitettiin vahingossa, se on puutteellinen tai rikki ja uskot olevasi oikeutettu vaihtoon tai korjaukseen, soita Albionille numeroon 0171 66 33 00 maanantaista perjantaihin klo 8.00–16.00 tai täytä palautuslomake Gtechstore.se.
Jos olet oikeutettu vaihtoon tai korjaukseen, sinulta ei veloiteta toimituskuluja.
6.1.3 Noutamattomat toimitukset
Albion veloittaa noutamattomista lähetyksistä eli agenttien palautuksista.
Veloitamme noutamattomasta tuotteesta tilauksessasi.
Nimikekohtainen kustannus on seuraava: .
Vähennämme nämä kulut ennen kuin hyvitämme tilauksesi summan.
Jos agentti palautetaan, asiakkaan peruuttamisoikeus aktivoituu ja asiakas saa hyvityksen tuotteiden kustannuksista näillä tuotekohtaisilla vähennyksillä.
6.1.4 Yritysasiakkaat
Edellä mainitut palautusehdot koskevat vain kuluttajia.
Yritysostoksissa ei ole avointa ostoa, emmekä tarjoa mahdollisuutta käyttää peruuttamisoikeutta.
6.2 Palautus takuun yhteydessä
Seuraavat vaiheet hyvityksen pyytämiseksi ja ostetun tuotteen palautuksen järjestämiseksi takuuongelmien varalta:
(1) Tee tuotteestasi vikailmoitus tämän verkkosivuston huolto-osastolla.
(2) Albion Nordic huolehtii siitä, että huolitsija noutaa tuotteet.
Operaattorista riippuen sinua voidaan pyytää ottamaan yhteyttä heihin tai suurempien tavaroiden osalta soittamaan noutoajan sopimiseksi
(3) Varmista ennen tuotteiden palauttamista, että sinulla on:
- Saanut hyväksynnän palautukseen Albion Nordic AB:ltä
- Pura kaikki lisävarusteet, takuutiedot ja muut toimitetut materiaalit, ellei toisin ilmoiteta;
- Käytetty kaikki alkuperäiset pakkausmateriaalit;
- Ilmoitettu selvästi palautusosoite ja tilausnumero pakkauksessa;
- Sulje pakkaus tiiviisti.
(4) Noudattamalla näitä vaiheita autat varmistamaan, että tuotteet saapuvat oikeaan määränpäähän ja hyvässä kunnossa viipymättä.
Huomaa, että tämän menettelyn noudattamatta jättäminen voi johtaa siihen, että palautetut tuotteet hylätään vastaanottamisen jälkeen ja menetät oikeutesi hyvitykseen.
(5) Huomaa, että Albion pidättää oikeuden hylätä minkä tahansa tuotteen, jota ei palauteta yllä olevien ehtojen mukaisesti.
7. Kuljetusvauriot
Tarkista tuotteesi heti, kun saat sen, ja varmista, että tuote toimii tyydyttävästi.
Jos huomaat laatikossa/tuotteessa vaurioita, voit pyytää kuljetusliikettä ottamaan tuotteen takaisin välittömästi.
Näkyvistä kuljetusvaurioista on ilmoitettava suoraan rahdinkuljettajalle tavaran vastaanottamisen tai noutamisen yhteydessä.
Piilotetuista lähetysvaurioista on ilmoitettava meille 3 päivän kuluessa.
On tärkeää, että säilytät kaikki pakkaukset.
Jos vahingosta ei ilmoiteta meille ja varustamolle, korvausta ei makseta.
8. Virheellinen toimitus
Jos olet saanut väärin lähetetyn tuotteen, sinun on otettava meihin yhteyttä 14 päivän kuluessa.
Jos tuote on lähetetty väärin, olemme vastuussa palautuslähetyksestä.
Haluamme, että tuote pakataan alkuperäiseen pakkaukseensa siihen liittyvine sisäpakkauksineen ja mahdollisine lisävarusteineen.
Mukaan on liitettävä myös kuitti tai lasku.
Tietenkin myös ostoa seuraavat tavarat on palautettava.
Pienemmissä tuotteissa on usein ulkopakkaus, joka suojaa alkuperäistä/tuotepakkausta.
Jos tuote palautetaan, on käytettävä tätä ulompaa tai vastaavaa pakkausta.
Käsittelyn helpottamiseksi toivomme, että käytät lomaketta ennen kuin lähetät tuotteen takaisin meille.
Sitten autamme sinua lähettämään tuotteen oikeaan paikkaan ja varmistamme, että saat turvallisen hyvityksen.
8. Vastuu
TÄMÄN SOPIMUKSEN MUKAISESTI ALBION NORDIC AB EI OLE VASTUUSSA MISTÄÄN TULOJEN MENETYKSESTÄ, MENETETYSTÄ VOITOSTA, MENETETYISTÄ SOPIMUKSISTA, MENETETYISTÄ TIEDOISTA TAI MISTÄÄN MUISTA EPÄSUORISTA, VÄLILLISISTÄ TAI MUISTA VAHINGOISTA, JOTKA AIHEUTUVAT OIKEUDENLOUKKAUKSESTA (MUKAAN LUKIEN HUOLIMATTOMUUS), SOPIMUSRIKKOMUKSESTA TAI MUUSTA SYYSTÄ.
ALBION NORDIC AB:N SOPIMUKSEN MUKAINEN ENIMMÄISVASTUU RIIPPUMATTA SIITÄ, ONKO KYSEESSÄ OIKEUDENLOUKKAUS (MUKAAN LUKIEN HUOLIMATTOMUUS) VAI MUU, EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA YLITÄ SUMMAA, JONKA OLET MAKSANUT ALBION NORDIC AB:LLE KYSEISISTÄ TUOTTEISTA JA/TAI PALVELUISTA.